اکثر ما هر چند روز یکبار یک سری به یاهو مسنجر می زنیم، دوستهای جدید Add میکنیم، با دوست های قدیمی صحبت می کنیم، ... اما! تا حالا شده به مسنجر دلمون یک سر بزنیم و یک کسی رو که خیلی ما رو دوست داره و همیشه نگران ماست، توی لیستمون Add کنیم ؟

هر روز Offline هامون رو میخوانیم و جواب میدیم، اما! چند وقته که به Offline های دلمون سر نزدیم ؟ یک کسی هر روز و هر ساعت برای ما Offline میگذاره ولی فراموش میکنیم که اونها رو بخونیم.

هر چند وقت یکبار عکس Profile مون رو عوض میکنیم تا اگه دوستی خواست ببینه، جدیدترین عکسمون رو ببینه. اما! چهره واقعی مون رو چه طور ؟ کاری میکنیم که هر روز بهتر از قبل بشه ؟ اصلا حواسمون هست که یکی همیشه منتظره که چهره بهتری از ما ببینه ؟

برای اینکه به بهترین دوستمون ثابت کنیم چقدر دوستش داریم، چیکار میکنیم ؟

همه ما خوب میدونیم بهترین دوستمون کیه، اما یه کم، نه، خیلی زیاد کم لطفیم ... میگیم او رو دوست داریم ولی ...

بیاین از همین حالا با هم قرار بگذاریم و به همدیگه قول بدیم که ثابت کنیم او رو دوست داریم. او ما رو دوست داره، خیلی زیاد، بیشتر از اونی که فکرش رو میکنیم. اما یادمون باشه که خیلی چیزها ممکنه این رشته دوستی رو پاره کنه و از طرفی هم خیلی چیزها این رشته رو محکمتر میکنه! پس ...

هر کار بدی که ما میکنیم، دل او رو به درد می آره و کارهای خوب ما او رو خوشحال میکنه! پس ...

ما منتظریم که او بیاد، چون میدونیم که فقط با اومدن او همه خوبیها می آن و بدیها نابود میشن! یادمون باشه که او خودش هم منتظره، منتظر اجازه خدا، منتظر اومدن، منتظر خوب شدن ما، منتظر اینکه ما اومدنش رو از ته دل بخوایم، منتظر چند دوست واقعی، منتظر ...

پس اول از خدا بخوایم که " اللهم عجل لولیک الفرج " و بعد ...

بله، بقیه اش به عهده ماست، باید دلهامون رو صاف بکنیم، بفهمیم که به او نیاز داریم، بدونیم که اگه ما یک قدم به طرف او برداریم، او هزاران قدم به ما نزدیک می شه.

پس زود باشیم داره دیر می شه، کی می دونه که چند سال عمر میکنه ؟ ثانیه ها دارن به سرعت میگذرند و هیچ وقت بر نمیگردند!

یک لحظه تاخیر، یک لحظه غفلت، وای ...

" یک لحظه غافل گشتم و صد سال راهم دور شد! "

پس ... یا علی ...
به نقل از وبلاگ
http://www.didehberah.persianblog.com/

با اجازه مولف