یک شعری رو امروز توی یک وبلاگ جدید دیدم خیلی برام جالب بود

گفتم شاید برای شما هم جالب باشه


کاش در نزد خودت یک خط ثابت داشتی!

یا که یک همراه اول ،یا که رابط داشتی !

کاش می شد عقده ی این قلب پر از راز و حس

می رسید از بهر تو با یک تماس و اس ام اس((sms!

کاش آقا لا اقل میل (mail)و جی میلی(gmail) داشتی !

مطمئنم روز و شب ، پیغام خیلی داشتی!

کاش در قلب غمینت درد و غم کم داشتی

در خلال صحبت با من تو وبکم (webcam) داشتی !

در میان این همه وبلاگ مملو از خبر

تو بلاگی داشتی در باب تعریف پدر

در خیالم لحظه لحظه نام تو اُد (add) می کنم

راه هر ویروس وبلاگ تو را سد می کنم

 


از  وبلاگ  گرفته شده است


مطالب مرتبط :

مسنجر دل من چند وقتی هست که  خاموشه

یک شب بتاب!

این چند کلمه رو هم بعد از خوندن شعر یک شب بتاب! 

گفتم :

یک دم بیا و ببین حال زار من 
تا وا رهد این تن
این جسم و جان من 

این دل همان تاریک خانه ای است که 
با عزای جد تو و نبودنت 
چنین سوت و کور گشته است 

شعری که نیست لایقت 
بگذار چند کلام را پیش و پس کنم